Re: Karty TV do PC'ta

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 10:54:55 MET DST

andy wrote in message <35247eb2.1634239_at_153.19.253.204>...
>Ineresuja mnie glownie karty TV, ktore maja mozliwosc przylaczenia
>dekodera TXT z polskimi znakami - Fly Video podobno ma taki TXT, moze
>go miec rowniez ponoc Aver TV Phone, ale nie wiem czy z polskimi
>znakami. Nie wiem tez czy istnieje na tych kartach chocby minimalna
>mozliwosc obrobki TXT - a wiec odpowiednie oprogramowanie

Wlasnie sobie "zrobilem" telewizor z karty Elsa Erasor i magnetowidu. Bardzo
sympatyczne, obraz w oknie lub pelny ekran, mozliwosc zgrywania video (w
ograniczonych rozmiarach), teletext. Cena Erasera jest porownywalna do
kompletu VGA + TV, oczywiscie wymaga zewnetrznego tunera, ale w zamian ma
porzadne 3D.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )