Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 20:30:25 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:

> ps. czy moglbys rozwinac twierdzenie o powolnosci caviarow? przeprowadz
> porownanie z dyskami seagate st3xxx, samsung, jts, alps, fujitsu,
> quantum... :) wez poprawke na cene ibm'ow i ich ograniczona dostenosc.

Nie wiem jak inne z tej listy, ale Fujitsu MPB3043ATU, ktorego akurat
mam, jest nieco szybszy w plycie HX (czyli bez U-DMA) od Caviarow 4GB,
ktore niektorzy znajomi (wtedy co ja - niedawno) kupili. Oczywiscie
nie twierdze, ze plycie z U-DMA bylby duzo szybszy.

Nieduzo, z 10%.

Gwarancje mam oczywiscie na 3 lata od daty sprzedazy.

--
Krzysztof Halasa