Re: Karty TV do PC'ta

Autor: andy (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 08:29:21 MET DST

On Wed, 01 Apr 1998 13:45:07 -0800, Jacek Kuchta
<jacekk_at_atos.warman.com.pl> wrote:

>Czołem wszystkim,
>
>Chciałem się Was poradzić, jakš najlepiej kupić kartę TV do PC'eta. Może
>gdzieś sš jakieś testy czy coś takiego ?

A co sadzicie o kartach TV, ktore mozna obejzec na
http://www.gasco.com.pl/index2.html
Mam w szczegolnosci na mysli Fly Video II.

Ineresuja mnie glownie karty TV, ktore maja mozliwosc przylaczenia
dekodera TXT z polskimi znakami - Fly Video podobno ma taki TXT, moze
go miec rowniez ponoc Aver TV Phone, ale nie wiem czy z polskimi
znakami. Nie wiem tez czy istnieje na tych kartach chocby minimalna
mozliwosc obrobki TXT - a wiec odpowiednie oprogramowanie
umozliwiajace np. sciagniecie wszystkich stron jakie sa i pozniej ich
wygodnego drukowania, kopiowania itp., itd. Ponadto czy sa przyciski
do TXT na dolaczanym do karty pilocie?
Jesli ktos zna odpowiedzi, to prosze o info.

Czy istnieja jakies karty TV ze sprzetowa kompresja mpeg - z
mozliwoscia nagrywania w tym standardzie, a nie w avi. Avi jest
raczej kiepskie w porownaniu z mpeg - duzo miejsca..., kiepska
jakosc... - jakos tak jest, ze te wszystkie grabbery w kartach TV
gubia duzo klatek, no chyba, ze sie znacznie zmniejszy
rozdzielczosc...

Fly Video moze zdaje sie wyswietlic wszystkie kanaly jednoczesnie, z
czego 4 okienka moga zawierac ruchomy obraz (dzwiek oczywiscie tylko z
jednego z nich). Czy Aver TV Phone lub jeszcze jakies inne karty to
moga?
Jak jest z jakoscia obrazu?

Jak ktos te karty ma - niech rzuci troche szczegolow.

ak