Re: Poszukuje steronika do monitora Philips Brillance 105...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 15:50:36 MET DST

Michal Baszynski <michal_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl> writes:

> W Philipsie Brilliance 105 bez oprogramowania to mozesz sobie regulowac
> jedynie jasnosc, kontrast i glosnosc. Wszystkie pozostale ustawienia
> dokonywane sa z PC-ta za posrednictwem DDC. Do tego sluzy taki programik
> CustoMax i bez niego ani rusz..

To akurat nie jest prawda. Customax ma sie nijak do DDC.

Akurat wiem, ze tak jest, bo mam podobny monitor (107A) podpiety
do komputera pracujacego pod Linux'em, i rowniez moge sobie rozne
glupoty ustawiac. Ale:
- nie uzywam do tego celu CustoMax,
- program, ktory uzywam, nie uzywa DDC.

A programowanie akurat odbywa sie po liniach RGB.

--
Krzysztof Halasa