Re: Jaka karta graficzna?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 21:29:55 MET DST

>Na razie wybor padl na Jaton Tseng-ET6000 (200zl). Dobry wybior czy zly? A
>moze jakies inne propozycje? Zalezy mi przede wszystkim na czestotliwosci
>odswierzania 90-100Hz i dobrej jakosci obrazie. Bajery zbedne.
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

Khem... Polonez fajny jest... ;-)))
Ale jezeli chodzi o karte, to mam takowa i kazdemu polecam.
Jest naprawde niezla (MPEG na pelnym ekranie chodzi bardzo plynnie), tania i
ma swietne sterowniki (nie ma porówania do Matroxa Mystique), nic sie nie
kaszani (!)...
Szczerze polecam.

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. A moze to jak z Polonezami - tylko ja mam taki udany model? ;-)