Re: Jaka karta graficzna?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 21:30:51 MET DST

Dnia Thu, 2 Apr 1998 21:29:55 +0200, "Wit Witerski"
<witw_at_friko2.onet.pl> napisał:

>Khem... Polonez fajny jest... ;-)))
>Ale jezeli chodzi o karte, to mam takowa i kazdemu polecam.
>Jest naprawde niezla (MPEG na pelnym ekranie chodzi bardzo plynnie), tania i
>ma swietne sterowniki (nie ma porówania do Matroxa Mystique), nic sie nie
>kaszani (!)...
>Szczerze polecam.
Po pierwsze, jeżeli zależy Ci na wysokich odświeżaniach, to ET6000
raczej odpada z powodu RAMDAC-a 135MHz. Ewentualnie można szukać
ET6100 (170MHz), ale ktoś sygnalizował, że ta karta nie jest zbytnio
udana (choć ja tego nie potwierdzam). A co do Matroxa Mystique, to
kupiłem ostatnio wersję 220/2MB RAM za 265zł, ma RAMDAC 220MHz, obraz
najostrzejszy jaki do tej pory widzialem, sterowniki tez bez
zastrzezen. Dostepny jest virtual desktop (4megs recommended :) ),
regulacja gammy dla kazdego koloru, temperatury kolorow itp. + maly
programik w tray-u. ktory zreszta da sie wylaczyc. Czego chceic
wiecej?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/