Re: volty a blokada proca

Autor: BioEnergoPsychopata (nbodnar_at_sweet.iie.pz.zgora.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 07:43:11 MET DST

Yo

Mam 2 grosze do tego o czym mowicie. Moi kolesie w akademiku puscili proca
IP166MMX na 266 w taki sposob. Ich plyta nie obslugiwala MMX wiec mieli
jedno napiecie ale nie pamietam czy to bylo 3,5 czy tez moze 3,3 V. Zalozyli
duzy cooler i chodzilo. Przy mnie kompresowali wavy do mp3 i grali w q2
jednoczesnie i chodzilo calkiem calkiem.

BEP

<6g0s88$gd$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...