poprawa ostrosci obrazu

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_gniewko.rodan.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 20:27:59 MET DST

Przetestowałem prosty sposób, o którym chyba nawet ktoś tu kiedyś pisał:
zwarłem cewki w filtrach na wyjściu karty graficznej (jakaś tandeta no name
na et6000). Ostrość wyraźnie się poprawiła. Nie pojawiła się mora na
ekranie, chociaż niektórzy twierdzą, że powinna. Polecam tym, którzy mają
kłopoty z ostrością obrazu (ile ja się nagrzebałem w monitorze, żeby coś z
tym zrobić...)

Paweł