Re: Scalanie dyskow

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 11:51:52 MET DST

On 2 Apr 1998 09:31:01 +0200, zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com wrote:

>Z tego co wiem to jest to mozliwe (i w zasadzie bez zadnych numerow bo to jest podstawowa cecha) tylko w UNIX'ie.
>Mas jedna strukture plikow. Nie ma podzialu na dyski.
>Mysle, ze w DOS/Win jest to niemozliwe.

Mysle ze gleboko sie mylisz - fakt jednolitego drzewa plikow to
jeszcze nie scalenie dyskow - sprobuj w tym Unixie zrobic hardlink
miedzy roznymi fizycznie dyskami...
Pytanie bylo chyba raczej o scalenie na poziomie dostepu fizycznego -
a to nie ma glebszego zwiazku z uzywanym systemem, nawet pod dosem da
sie taki driver zalozyc (tylko skad go wziac?). Pod Unixami wszelkiej
masci o tyle latwiej ze numery takie sa czesto spotykane i troche
narzedzi do tego jest dostepne.

Darek