PROBLEMOS

Autor: polu (polanopa_at_um.krakow.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 12:03:59 MET DST

Mam taki problem, ze
w 50% polaaczen z wykorzystaniem dial-up w momencie logowania do sieci
siadacaly system i pojawia mi sie komunikat, ze wystapil blad w module
mprexe.exe i trzeba wszystko wylaczyc. Praktycznie musze robic reset
goracy systemu bo wszystko jest zablokowane. Ta blokada i komunikat
jednak nie powoduja unieczynnienia dial-up i polaczenie modemowe trwa
nadal, tylko siadaja programy inne, juz aktualnie wlaczone. Komunikatu
tez nie mozna wylaczyc. Trafia mnie szlag bo nie wiem co robic i jaka
jest tego przyczyna. Dodam, ze mam identyczna konfiguracje i wszystkie
sterowniki jak poprzednio. Bede Ci wdzieczny za popytanie - ja nie za
bardzo mam kogo, a na dodatek kazde polaczenie internetowe wymaga
nieraz kilku resetow komputera...

Dzieki