Re: ESS1869 i mnostwo klopotow

Autor: Wojciech Sosnicki (wojtek_at_tl.krakow.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 11:55:12 MET DST

> : > Az do padu systemu karta ta wspolpracowala jako tako z windowsami,
> : > (przy kazdym uruchomieniu systemu trzeba ja bylo odinstalowywac i
> : > doinstalowywac bez rebootowania - wtedy dzialala).
> : > W tej chwili w trakcie instalacji nie wiedziec czemu,instaluja sie dwie
> : > kopie drivera (rowniez stary sposob nie dziala po powtornym zainstalowaniu
> : > sa dwie kopie drivera karty i zolte lampki w managerze urzadzen).
>
> : Probowales usunac po jednej kopii drivera?

Trzeba usunac driver powodjacy konflikt a w drugim w zasobachwybrac ustaw
konfiguracje recznie i zaznaczyc pole uzyj ustawien automatycznych
Mnie to zadzialalo

Ale mam pytanie podobne w sprawie S3 Virge. Wprawdzie karta dziala bez
zarzutu ale zainstalowane sa dwa drivery (jeden z konfliktem) lub jeden
driver i w innych urzadzniach PCI Card
Dlaczego tak sie dzieje ?

Wojtek