Re: FTP server dla W'95

Autor: Jacek Kałucki (jkalucki_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 10:46:45 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote in message <6fnhk0$9jc$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
[ciach]
>Czy to dziala z Packet driver'em od karty?
>Czy to komercja czy share/freeware?
[ciach]

To komercja (~200$ single user). Dziwne, bo mam oryginalną płytę
od jakiegoś przedstawiciela Novella już od dwóch lat otrzymaną jako demo
i nie ma na niej słowa o demo, NFR ani nawet License Agreement.
Właśnie chciałem zacząć tego używać, ale dialer i klient FTP dla DOS
nie obsługują skryptów.
Nie widzę powodu dla którego nie miałoby działać z PKTDRV.
Toż to są VLM`y czyli czwarta generacja klienta.
BTW Wersja ze stosem TCPIP (ale bez klientów FTP itd.) jest na
CD 2user demo NW4.11 GreenRiver.

Pozdrawiam Jacek Kałucki mailto:jkalucki_at_polbox.com