Re: FTP server dla W'95

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 18:03:15 MET DST

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6fo2f4$f3o$1_at_rekin.onet.pl>...

>Piszesz, Grzesiu, nie na te grupe. Co pecety maja wspólnego z
>przekierunkowaniami na inne grupy?
>
>Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
><strona GSM: www.kki.net.pl/witw>
>
>PS. Właśnie mam przed oczyma nowe, ściągnięte nagłowki. Na 7 Twoich listów,
>4 mają teść "To nie ta grupa". Wynika z tego, że w skali miesiąca bardziej
>śmiecisz niż ta pała ywruch (czy jakoś tak). To przykre, ale prawdziwe. :(

Ten Szyszło to AUTOMAT! Tak losowo wybiera (albo ma jakiś poskręcany
algorytm) i odpowiada:

To nie ta grupa, albo jakiś inny tekst o podobnym wydźwięku. Mogliby go
przeprogramować ;))))

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław