Re: Jaka karta do symulatorów?

Autor: Cezary Olszewski (cezol_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 12:01:53 MET DST

Generalnie zapewne cos na 3Dfx VooDoo (z tego co napisales , to
prawdopodobnie masz plyte bez portu AGP) , choc sam mam STB Velocity128
(AGP) na Rivie128 i jakosc grafiki oraz szybkosc nic nie ustepuja VooDoo
(F22ADF+patch , Longbow2 , Flight Unlimited2 , Flying Corps Gold) , choc
troche musialem sie nagimnastykowac zeby to osiagnac - prawda jest taka ,
ze VooDoo jest dluzej na rynku i wiekszosc nowych gier (czyt.symulatorow) ma
specjalnie dla niego napisana wersje. Choc swoja droga Riva128 jest znacznie
bardziej wszechstronna (wspiera swietnie D3D , rowniez OpenGL)...(i
oczywiscie summa summarum tansza).
Osiolkowi w zlobie dano ? Wybor nalezy do Ciebie ...
W Twoim wypadku raczej VooDoo (wcale nie musi byc VooDoo2).

M&T Majewski napisał(a) w wiadomości: <35211d1a.0_at_news.tpnet.pl>...