Re: Klopoty: AGP I Plyta LX

Autor: Cezary Olszewski (cezol_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 15:55:31 MET DST

Z twojej wypowiedzi wynikaloby , ze nie nalezy sie zbytnio przejmowac
konfliktem pamieci miedzy karta AGP i "Intel ........ Pentium II processor
to AGP controler" pokazywanym w Menagerze urzadzen ? Tylko caly czas jest ta
swiadomosc , ze cosik jest nie tak ...
A jak z przerwaniami - slyszalem ze dla karty na Rivie powinno sie przypisac
(assign) przerwanie ( tzn. przypisac konkretne przerwanie dla video) - jak
to uczynic ?