Re: Klopoty: AGP I Plyta LX

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 23:22:54 MET DST

Cezary Olszewski wrote in message <6fqqka$8ii$1_at_rekin.onet.pl>...
>Z twojej wypowiedzi wynikaloby , ze nie nalezy sie zbytnio przejmowac
>konfliktem pamieci miedzy karta AGP i "Intel ........ Pentium II processor
>to AGP controler" pokazywanym w Menagerze urzadzen ? Tylko caly czas jest
ta
>swiadomosc , ze cosik jest nie tak ...
>A jak z przerwaniami - slyszalem ze dla karty na Rivie powinno sie
przypisac
>(assign) przerwanie ( tzn. przypisac konkretne przerwanie dla video) - jak
>to uczynic ?

Czesc!

Z mojej lektury comp.sys.ibm.pc.hardware.video wynika, ze nie ma sie co
przejmowac powyzszymi "konfliktami". To niestety (tak, jak mowi Karpio)
normalne w Win95, ktore jeszcze sie nie rozumie z AGP. Nie nalezy sie tym
przejmowac, sam to mam (Abit LX6 + STB Velocity AGP) i wszystko dziala OK.
Przerwanie do karty mozna przypisac z BIOSa - w Abicie "Assign IRQ to PCI
VGA" (BTW u mnie system bez tego nie chodzi i zdaje sie, ze karty na Rivie
tego rzeczywiscie potrzebuja - na pewno Diamond Viper i STB, jak Elsa i
Asus - nie sprawdzalem). Jezeli u Ciebie karta na Rivie chodzi, to zapewne
to przerwanie juz BIOS przypisal i jest OK.

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl