Re: Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: Miroslaw Kwasniak (pisz_do_mnie_na/mirek.kwasniak_at_zind.ikem.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 11:37:57 MET DST

In pl.comp.pecet DAREK <darles_at_friko.onet.pl> wrote:

> Wychodzi na to że ten typ tak ma ale jest to wielce dziwne mam
> zainstalowany modem jako 34i i milczy w połączeniach internet i
> hyperteminal mimo wpisów w ustaieniach modemu AT M2 L3 a gdy wejdę do
> okna hyperterminala i wpiszę mu powtórnie AT M2 L3 to działa
> poprawnie.
> Dziwna by to byla wada modemu.
> _

To może po ATM2L3 dać AT&W0, żeby zapisać to jako defalut po zerowaniu
modemu (pewnie (raczej na pewno) winda robi ATZ), gorzej gdy (jest bardzo
prawdopodobne) winda robi AT&F0 - wtedy ustawienia modemu są fabryczne i
stąd może brać się różnica między poszczególnymi egzemplarzami (różnice w
firmware).

Mirek