Re: Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: DAREK (darles_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 09:46:20 MET

On 27 Mar 1998 00:39:49 GMT, sp5sjt_at_friko.onet.pl wrote:

> da>I tu kolejne pytanie czy słyszycie wybieranie numeru w buzerku od
> da>modemu?
>Ja slysze w swoim modemie w glosniku zewnetrznym, w obie strony.
>Obawiam sie, ze Windowsyf bedzie wymagac skomplikowanej operacji, zeby
>zniechecic Winde do "samowolnego" ustawiania modemu.
Myślę że pomysł Jurka aby zmienić wpis w samym pliku 'Mdmzoom.inf'
jest strzałem w dziesiątkę zwłaszcza że gdy wejdę do Hyperterminala i
wpisuję mu stosowne komendy typu AT L3 M2 a później ATD##### (numer
tel.) to mój modem w końcu przemawia o co tak uparcie zabiegam.
A bez tych L3 i M2 milczy.

>Tak sie zastanawiam, czy masz jakis terminal DOSowy, zeby spod niego
>sprobowac ustawic modem, zobaczyc, czy bedzie normalnie bzykac.
Robiłem też próbę łączenia z Dos'owego Nortona tam również chodzi
poprawnie co by potwierdzało tezę że winne są sterowniki modemu pod
Windę.

>Mimo wszystko jestem za tym, ze to nie wina modemu, bo nie pamietam juz
>(skleroza nie boli...), ale chyba pisales, ze rozne modemy podlaczales.
Trochę nie do końca jest to prawdą :-)) instalowałem mojego Zoom'a z
różnymi sterownikami bo parę posypało się na moją skrzynkę ale zawsze
końcowy efekt był ten sam :((

>Mozna modem sprawdzic u kogos, u kogo jest dobrze, jesli tylko ruszy, to
>powinien zagrac. Moj Z(l)oom potrafi sie powiesic, jak mu sie jakies glupie
>komendy poda (tak mialem, jak z pakietu Telix-a 3.51 (DOS) wybralem modem z
>listy i kazalem ustawic konfiguracje automatycznie. Bios przestawal widziec
>modem, w trakcie polaczenia modem nagle tracil przytomnosc, trzeba bylo
>wylaczac komputer, nawet klawisz reset nie pomagal.
Co do połączeń Zoom => internet nie mam większych problemów sporą
bolączką są połączenia z US Rob. Ostatnio nie wiedzieć czemu mam
pewne problemy gdy chcę połączyć się z kolesiem który ma US
Robotics'a. Jak on dzwoni do mnie to jest wszystko OK łączymy się na
28.8 czyli max dla mojego Zoom'a ale gdy ja próbuję dryndnąć do niego
to modemy negocjują połączenie 5 x pod rząd i się rozłączają. :(((
Co słyszę na własne uszy ale ponoć Zoom i US Rob lubią się tak jak IE
i Netscape.

_

DAREK
 e-mail: darles_at_priv.onet.pl