Re: Kupilem skaner i sie przejechalem :(

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 08:43:23 MET DST

Andrzej Lewandowski wrote:

> Ja tez sie przejechalem. Wyprobowalem 3 skanery w cenie $100 (UMAX,
> Astra, Mustek) i wszystkie odnioslem do sklepu. Nic nie dzialalo jak
> trzeba, byly knflikty z driverem drukarki, nie dawal sie zainstalowac
> software, a tecnical support byl problematyczny (3 godziny zajete,
> inny liczyl sobie $15 za rozmowe). Dalem sobie spokoj. Coz, skaner za
> 100 dolarow to po prostu... skaner za 100 dolarow.
>
> Publicznosc glosi ze skaner HP (nie pamietam numeru, ale pamietam dene
> - cos okolo $300) jest lepszy. Moze sproboje.
>
> A.L.

> [...]

Ja zainstalowalem Primaxa 4800Direct na P133 Soyo i do tego z drukarka
OkiPage 4W i poszlo z kopa pod W3.11.
Potem miałem problemy na jakiejs plycie No-name i W95, ale po prostu
(choc niepredko) okazalo sie, ze dla W95 musi byc zadeklarowany w
Setupie BIOSU port LPT jako EPP, a nie ECP/EPP. Potem juz poszlo (tez z
OkiPage). Nie twierdze, ze to skaner klasy extra, ale nie jest najgorszy