Re: Niepodkrecalne P133?

Autor: Grzegorz Szysz`lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 08:56:16 MET DST

"Hitower" <hitower_at_heros.juni.gliwice.pl> wrote:
>Andrzej Owczarek napisał(a) w wiadomości:
><01bd5b50$bbe99280$LocalHost_at_piecyk-nr1>...

>Czy to znaczy, ze moja ip133 jest szlifem? Krece ja na 166 lub 180 i chodzi.
>Jezeli to szlif, to jaki jest jesgo prawdziwy zegar?

nie. to nie musi byc szlif. chcesz sprawdzic ? to sprobuj zdrapac
paznokciem napisy pod spodem. jak sie nie zdrapuja, to sprawdz czy
spod jest rowno matowy, i nie ma na jego powierzchni rysek w okreslonym
kierunku lub w kolko. jesli nie, to nie jest szlif. intel po prostu
nie robil jakiegos polaczenia w strukturze, albo cos zwieral. tak,
by niektore mnozniki nie chcialy chodzic. to wszystko.