Re: Kupilem skaner i sie przejechalem :(

Autor: Wojciech Nowakowski (WojNow_at_rak.krakow.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 09:20:10 MET DST

Jerzy Slominski wrote:

> Ja zainstalowalem Primaxa 4800Direct na P133 Soyo i do tego z drukarka
> OkiPage 4W i poszlo z kopa pod W3.11.
> Potem miałem problemy na jakiejs plycie No-name i W95, ale po prostu
> (choc niepredko) okazalo sie, ze dla W95 musi byc zadeklarowany w
> Setupie BIOSU port LPT jako EPP, a nie ECP/EPP. Potem juz poszlo (tez z
> OkiPage). Nie twierdze, ze to skaner klasy extra, ale nie jest najgorszy

No wlasnie- to jeden z podstawowych czynnikow, ktore trzeba uwzglednic.
Ustawienie portu LPT w BIOS'ie.Poza tym kwestia sterownikow- moze w sieci sa
nowsze.
Dlatego uwazam, ze ostroznie trzeba podchodzic z ocena pracy np. skanerow
nie laczac tego z konfiguracja komputera.
Moja mysza TRUST z rolka wraz z driverami dostarczonymi przez producenta na
dyskietce powodowala wieszanie sie komputera "na amen". Pomogla zmiana
sterownikow na nowsze ze strony TRUST'a. Podobnych przypadkow "ze swego
podworka" moge wymieniac sporo. Zawsze wina byla sterownikow lub stanu
Windowsow.
PRIMAX tu na liscie ma zla opinie- ale jak widac chodzi u CIebie dobrze.
Wiec wszystko to sprawa subiektywna.

Pozdrawiam serdecznie

W. Nowakowski