Re: Mieszanie Pamięci

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 01:40:37 MET DST

> Ja przetestowałem, całkiem pozytywnie. Płyta dokładnie ta, o
> której piszesz. Mam 2 SIMM po 16 MB, do tego jeszcze zwykłe
> FPM, a nie EDO, i jeden DIMM 32 MB. Magistrala ustawiona na
> 66 MHz. Po dodaniu tego DIMMa Windowsy az dymia z predkosci.
> Powaznie to przyspieszenie jest spore po dodaniu 32 MB.
> Dodam, ze Winda na tej plycie wiesza sie wyjatkowo rzadko.

Bardzo mnie to cieszy bo sam rozwazam takie rozwiazanie. Jednak jak
ustosunkujesz sie do powszechnego mniemania, ze DIMy musza zwalniac do
predkosci SIMMow. Jezeli rzeczywiscie tak musi byc, to jak wytlumaczysz
taka prekdkosc swojego sprzeta. Oraz, jezeli Twoja poprawa jest tak
zauwazalna, czy plotka aby nie klamie. Plotka pochodzi od sprzedawcy,
odradzajacego mi kupno wiec tym bardziej wiarygodnego.
Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz bo chce kupic DIMY
Czesc Robert