Re: Mieszanie Pamięci

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 11:16:20 MET

Waldemar Oczko napisał(a) w wiadomości:
<6emsmq$9l5$2_at_helios.man.lublin.pl>...
>Witam
>
>Czy ktoś z szanownych przetestował pozytywnie
>miesznie SIM I DIMM - jeśli tak - czy to ma sens ?
>/ Płyta Abit PX5 /

Ja przetestowałem, całkiem pozytywnie. Płyta dokładnie ta, o
której piszesz. Mam 2 SIMM po 16 MB, do tego jeszcze zwykłe
FPM, a nie EDO, i jeden DIMM 32 MB. Magistrala ustawiona na
66 MHz. Po dodaniu tego DIMMa Windowsy az dymia z predkosci.
Powaznie to przyspieszenie jest spore po dodaniu 32 MB.
Dodam, ze Winda na tej plycie wiesza sie wyjatkowo rzadko.

--
Krzysztof Romański
krisr_at_friko.onet.pl