Re: Anegdota o UDMA: Caviary - wytnij i zachowaj :)

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 02:08:08 MET DST

> Ale czy talerze o wiekszej pojemnosci nie sa bardziej "awaryjne"? No bo
> przeciez "upakowanie" jest chyba wieksze? Czy moze tak mi sie tylko wydaje i
> bredze?

czy na tej podstawie podjalbys sie obrony twierdzenia, ze dyski wielkosci
120MB (przeciez znacznie mniejsze upakowanie!) sa/byly mniej awaryjne od
najnowszych 6/8GB monstrum? :) MTBF podawany przez producentow zdaje sie
mowic cos innego - pojemnosci dyskow rosna, a wraz z nimi MTBF, chociaz
wmysl Twojego pytania powinno byc dokladnie odwrotnie...

karpio