Re: Anegdota o UDMA: Caviary - wytnij i zachowaj :)

Autor: Jacek Kałucki (jkalucki_at_polbox.com)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 11:02:33 MET DST

Andrzej Karpinski wrote in message ...
[ciach]
>czy na tej podstawie podjalbys sie obrony twierdzenia, ze dyski wielkosci
>120MB (przeciez znacznie mniejsze upakowanie!) sa/byly mniej awaryjne od
>najnowszych 6/8GB monstrum? :) MTBF podawany przez producentow zdaje sie
>mowic cos innego - pojemnosci dyskow rosna, a wraz z nimi MTBF, chociaz
>wmysl Twojego pytania powinno byc dokladnie odwrotnie...
[ciach]

Raczej nie. Ale mam np. ST157A, ma chyba z sześć lat i mimo tego,
iż może podczas pracy służyć do podgrzewania herbaty - działa.
Pogrzebałem już natomiast kilka Decathlon`ów i Caviar`ów.
BTW Czy MTBF jest wyznaczany statystycznie czy teoretycznie?

Pozdrawiam Jacek Kałucki mailto:jkalucki_at_polbox.com