Problem z odtwarzaniem mp3

Autor: Michał Kielłkowski (kielek_at_mailcity.com)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 12:28:10 MET DST

Problem polega na tym, ze odtwarzanie muzyki kosztuje mnie duzo bardziej
niz wszystkich moich znajomych. Chodzi tu o zajetosc procesora - siega
do 50 %.
Podejzewam, ze chodzi tu o mojego Cyrixa PR 166 ktory poza tym sprawia
sie niezle.
Mam oprocz tego Gravisa PnP, ale to chyba nie to ... Jezeli ktos mial
taki problem, lub o nim slyszal ... bardzo mnie to nurtuje

Michal