Re: Problem z odtwarzaniem mp3

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 14:51:08 MET DST

Michał Kielłkowski napisał(a) w wiadomoœci:
<351F73BA.E820C9B4_at_mailcity.com>...
>Problem polega na tym, ze odtwarzanie muzyki kosztuje mnie duzo bardziej
>niz wszystkich moich znajomych. Chodzi tu o zajetosc procesora - siega
>do 50 %.
>Podejzewam, ze chodzi tu o mojego Cyrixa PR 166 ktory poza tym sprawia
>sie niezle.
>Mam oprocz tego Gravisa PnP, ale to chyba nie to ... Jezeli ktos mial
>taki problem, lub o nim slyszal ... bardzo mnie to nurtuje

Do niedawna mialem Cx PR 150 wtedy bylo 40 -50 %
Teraz Intel 166 MMX (na 187,5 MHz) - jest 20-25 %

Jak masz kase to kup Intelka - klopoty odpadna
Po prostu koproc w Cx - ach jest wart tyle ile za niego zaplaciles.
Zaplaciles 1/2 ceny Intela i tyle masz. (+ oczywiscie 100 %
predkosci staloprzecinkowej za pól ceny)

Mialem dylemat czy kupic teraz Cx M2 czy iP MMX ale wypadlo
na MMX - daja taka ladna naklejke na komp ;-)
No i daje sie krecic na 208 MHz (Cx nie próbowalbym podkecac)

Pozdrowionka

Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka
mailto:przemek_at_radio.com.pl http://atlas.radio.com.pl