Re: Tablice Alokacji Plików są różne???

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 09:29:59 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:
> [...]
Ta rada nie jest najbardziej madra. FAT32 jest na tyle nowym
wynalazkiem MM, ze nie mozna powiedziec, ze dziala stabilnie
i pewnie. Lepiej zalozyc partycje DOS (z FAT16) i wtedy
pomeczyc dysk, kopiujac dane w wiele katalogow sprawdzac
czy nie ma roznic pomiedzy nimi oraz czy nie na bledow na
dysku.
> cdrom jest jako Secondary Slave (z drugim dyskiem).
> na Primary Master mam dysk seagate3.2 podzielony na 4 partycje.
> dwie primary, z czego jedna na fat32(widnows), a druga dos
> (fat16). więc cdrom jest na innym kanale.
A najlepiej to odlaczyc tego CD i drugi dysk i meczyc
tylko ten jeden. Jak beda bledy to do sklepu, jak nie to
mozliwe ze jednak cos nie jest jak powinno z systemem,
co przy jest przy nim (G'95) dosc normalne.

pOSdrowienia
        Jacek