Re: Tablice Alokacji Plików są różne???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 29 Mar 1998 - 21:38:04 MET DST

> Nie sadze zeby cd-rom tak psul sprawe, CD moze walic kwestie
> jezeli jest na tej samej tasmie co twardy. Najlepiej miec CD
jako
> Secondary Master. Jezeli to nie zapali to sprobuj go odlaczyc i
> zainstalowac win'a jeszcze raz. Zrob 1 partycje i wrzuc FAT32.

cdrom jest jako Secondary Slave (z drugim dyskiem).
na Primary Master mam dysk seagate3.2 podzielony na 4 partycje.
dwie primary, z czego jedna na fat32(widnows), a druga dos
(fat16).
więc cdrom jest na innym kanale.

> Jezeli nie, to oddaj dysk na gwarancje. W takich sprawach
> duzo nie moza wymyslic, jezeli cos dzialo, a Ty nic nie
grzebales
> w maszynie to znaczy ze cos po prostu padlo.

ale przecież takie objawy występują w losowych odstępach czasu.
jak skoczę do sklepu z reklamacją to prawdopodobnie mi jej nie
uznają, bo dysk będzie chodził. lub wykpią się np. tym, że takie
błędy może powodować konfiguracja komputera albo jakiś virus.
a przecież takie problemy z komponentami nie podlegają gwarancji.

--
                     pozdrowionka...
                                    email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl