Re: Tablice Alokacji Plików są różne???

Autor: Romuald Szwarc (romualds_at_softel.elblag.pl)
Data: Sun 29 Mar 1998 - 16:49:59 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<01bd5af7$67e49ee0$LocalHost_at_piotr_ta.friko2.onet.pl>...
> [...]
>porządku,
>a potem windows uruchamia mi przy starcie scandisca i stwierdza
>taki
>właśnie błąd.
>zdarza się, ze po takim skanowaniu widows nie chce się uruchomić
>informując "brak pamięci do załadowania rejestru".
>jeżeli dam mu żeby skopiował najlepszy FAT i windows ruszy to
>dobrze (ale w większości przypadków zdarza się,że windows nie
>ruszy
>i jest konieczny format i ponowna instalacja) to następnego dnia
>sprawa się powtarza i tak w kółko. zapuszczam scandisca -
wszystko
>jest w porządku - przy którymś z kolei uruchomieniu znowu
powstają
> [...]

>zauważyłem jednak, że używając padającego cdromu, w momencie,
>kiedy
>ma on problemy z "załapaniem" płytki, ten wiesza mi "na twardo"
>cały
>system.
>zdarzyło mi się to dosłownie przed chwilą. po ponownym
>uruchomieniu
>systemu włączył się scandisc i stwierdził różne FAT.
>mało tego różnice w FAT-ach pojawiają się na różnych partycjach
>bez
>żadnej reguły.
>jeżeli ktoś z Was pomoże rozwiązać mi ten problem będę bardzo

    Nie sadze zeby cd-rom tak psul sprawe, CD moze walic kwestie
jezeli jest na tej samej tasmie co twardy. Najlepiej miec CD jako
Secondary Master. Jezeli to nie zapali to sprobuj go odlaczyc i
zainstalowac win'a jeszcze raz. Zrob 1 partycje i wrzuc FAT32.
    Jezeli nie, to oddaj dysk na gwarancje. W takich sprawach
duzo nie moza wymyslic, jezeli cos dzialo, a Ty nic nie grzebales
w maszynie to znaczy ze cos po prostu padlo.

Pozdrowienia&Powodzenia.
Romuald 'Dealer' Szwarc
romualds_at_softel.elblag.pl
-Computers are the fast fools,-