Re: NETSCAPE

Autor: Rufik (za027380_at_novci2.ae.poznan.pl)
Data: Sun 29 Mar 1998 - 10:27:47 MET DST

Niestety zgadzam się :( plus to, że oglądanie stron offline pod N jest
raczej mało możliwe.
Tak sobie myślę, że Netscape jest raczej dobry dla kogoś kto jest cały czas
podłączony do sieci i nie musi martwić się o rachunki telefoniczne, na tym
polu tzn. obsługa offline IE bije na głowę N :(
Ale jest nadzieja, że kiedy Netscape udostępni kod źródłowy to zapaleńcy
poprawią te niedociągnięcia i zrobią z niego naprawdę potężny program. Mam
taką nadzieję.
Rufik

Leszek Olech napisał(a) w wiadomości: <35193eba.0_at_news.tpnet.pl>...