NETSCAPE

Autor: Leszek Olech (leszekol_at_sz.onet.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 18:27:43 MET

Przesiadam sie z IE 4.0 na Netscape'a 4.0. Denerwuje mnie jednak kilka
rzeczy.
1. W konfiguracji poczty nie moge ustawic MIME-Base 64 ani UUEncode.
Moze jest pod inna nazwa? Wydaje mi sie, ze Standardowe ustawienia to
MIME bez kodowania. Czy tak jest?
2. Co to jest Instant Message? Co jakis czas N monituje mnie o zapisanie
sie. Jak to usunac?
3. Potrzebny mi jest jakis dobry program do przeniesienia Ulubionych do
Bookmark'ow. Program 'ieconvt' przerzuca tylko kilkadziesiat i jakby
nigdy nic konczy, a ja mam naprawde duzo zapisanych adresow.
4. Podobnie jest z adresami e-mail. Chce przeniesc dosc duza baze
adresow do N. Tym razem jednak nie mam zadnego programu i nie wiem gdzie
go znalezc. Jak to zrobic?
5. IE podkreslal wszystkie adresy e-mail i po kliknieciu adresowal do
ich nowy list. N tego nie robi. Czy mozna to wlaczyc? W preferencjach
tego nie znalazlem.
Jak na razie z cala pewnoscia mozna stwierdzic, ze IE i jego Outlook
bile program pocztowy N NA GLOWE.

Leszek Olech - Poland
leszekol_at_sz.onet.pl
Send me E-mail Express directly to my computer screen:
3703682_at_pager.mirabilis.com