Re: Epson 400

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 23:17:56 MET

>Kolega prosił mnie abym zapytał się Was co myslicie o tej drukarce.
>Jest dosyć tania a jakość mu wystarcza ale czy nie ma jakiś problemów

Jakosc grafiki kolorowej, na papierze glossy po prostu rzuca na kolana.
Ale jest cholernie nieekonomiczna. Pozera atrament calymi pojemnikami,
ktore sa w dodatku bardzo malutkie (duuuuzo mniejsze niz w HP), a kosztuja
nie wiele mniej. Dla przykladu, drukowalem w grudniu prace magisterska
(okolo 130 stron) w najwyzszej rozdzielczosci (720 dpi) i poszedl na to
caly czarny tusz. Ale trzeba powiedziec, ze przy wydruku textu na zwyklym
papierze xero nie ma specjalnie roznicy miedzy rozdzielczoscia 720 a 360.
Wiec mozna ta liczbe stron powiekszyc, ale nie wiem o ile, bo po tej pracy
mgr
zaczalem juz uzywac lasera.
Poza tym drukarka ta lubi czyscic sobie glowice. Po kazdych paru dniach
nieuzywania, po wlaczeniu, czysci glowice co troche trwa i tez ma ponoc
niemaly wplyw na zuzycie atramentu.
Poza tym zapomnij o drukowaniu w DOS'ie ! Nawet jezeli program obsluguje
to ich ESC/P, to i tak nic z tego. TO DRUKUJE TYLKO W WINDZIE.
(w dosie mozesz wydrukowac tylko zwykle ASCII).

     |__)| Piotr Przyłucki tlalok_at_kki.net.pl