Re: Newsreader pod DOS-a

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 22:16:15 MET

Jacek Wojaczynski <jacekwoj_at_writeme.com> napisał(a):

> OK, napisałem, że ma to być program pod DOS-a, bo na uczelni mamy trochę
> przestarzałe komputery (dokładnie 386sx, 8Mb ram + win311 for
> workgroups)
> próbowałem zainstalować Free Agenta, ale zaraz na początku instalacji
> wyskakiwał jakiś błąd typu "Bad installation detected".
> A na uczelni czytam newsy pod Netscape-em 3.0 (średnio wygodne
> rozwiązanie, ale jak na razie jedyne).

Na 386 SX :-o ???
To chyba prawdziwa tortura ...
Coś takiego tylko nadaje się na terminal do unixa ...

> Zmieniam zdanie - nie musi być to program koniecznie pod DOS-a, byle by
> tylko działał poprawnie na komputerach na uczelni (z tego co wiem to nie
> jest zainstalowany win32s potrzebnegy niektórym readerom news pod
> win31).

Dawno temu gdy nie miałem modemu w domu i konta na unixie (to znaczy
miałem tylko quota była za mała ;) ) to używałem pod W3.1 czygoś co
nazywało się NX (news explorer czy jakoś tak), jest to darmowy reader,
bardzo prosty (działał na 486SX-25 z 4 MB RAM) tyle że nie
wspomagający polskich znaczków :(

> Fajnie, pięknie, ale ja jednak nie czytam newsów na unixie... (bo nie
> mam konta na unixie) :(

Czas nękać admina o konto, jeśli oczywiście macie tam jakiś serwerek
unixowy :)

> Reasumując - chodzi o program pod DOS/WIN31, który nagra newsy na
> dyskietkę, a ja potem będę mógł je odczytać w domu na moim komputerze.

Używałem NXa

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )