Re: Newsreader pod DOS-a

Autor: Jacek Wojaczynski (jacekwoj_at_writeme.com)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 20:33:09 MET

> Dlaczego pod DOSa ???
> Czytasz na uczelni newsy pod DOSem ???
> Czym ?

OK, napisałem, że ma to być program pod DOS-a, bo na uczelni mamy trochę
przestarzałe komputery (dokładnie 386sx, 8Mb ram + win311 for
workgroups)
próbowałem zainstalować Free Agenta, ale zaraz na początku instalacji
wyskakiwał jakiś błąd typu "Bad installation detected".
A na uczelni czytam newsy pod Netscape-em 3.0 (średnio wygodne
rozwiązanie, ale jak na razie jedyne).

Zmieniam zdanie - nie musi być to program koniecznie pod DOS-a, byle by
tylko działał poprawnie na komputerach na uczelni (z tego co wiem to nie
jest zainstalowany win32s potrzebnegy niektórym readerom news pod
win31).

> Jeśli jednak czytasz newsy na unixie, np tinem to wystarczy że
> zaznaczysz to co chcesz czytać później "t" potem "s" i już !
> Tak zapisane listy możesz potem spakować i odczytać np Agentem pod Win
> :)

Fajnie, pięknie, ale ja jednak nie czytam newsów na unixie... (bo nie
mam konta na unixie) :(

Reasumując - chodzi o program pod DOS/WIN31, który nagra newsy na
dyskietkę, a ja potem będę mógł je odczytać w domu na moim komputerze.

dzięki za wszelkie sugestie

                                                Kocurek

--
Jacek Wojaczynski