Re: Ceny prockow

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 22:57:28 MET

> i miedzy gielda i sklepami sa takie, ze nie chce sie wierzyc.
> Lodzi lub Poznania ?

Na razie nie mam czau , bo szukam na sieci informacji o sieciach
neuronowych , ale jak bede troche wolniejszy to zrobie strone o cenach z
lodzkiej gieldy, OK?

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?