Re: Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 00:26:12 MET

-----Original Message-----
From: DAREK <darles_at_friko.onet.pl>
>Mam modem ZOOM V.34I (28.800) chodzi w miarę dobrze jedyne co mi
>spędza sen z powiek to wrodzona niechęć tego bydlaka do 'bzykania'.

Nie wiem w jakim systemie instalowales ten modem, ale u mnie pod Winda95
sytuacja przedstawia sie tak:
Mam Zooma 33.600 int, chodzi spox na driverze V.34I, brzeczy, bzyka i nawet
czasami piszczy.
I ten sam modem mam tez zainstalowany jako 'Standard' - tez brzeczy i pika.
Obu uzywam regularnie (jeden za dnia, drugi nocka - nie pytajcie dlaczego
:) ) i nie stwierdzilem _zadnych_ roznic w predkosci. Oba ciagna dobrze, na
obu tepsa rownie dobrze i regularnie zrywa polaczenia. Ale nie jest to wina
linii, bo jak lacze sie do innego providera to nigdy, przenigdy mi nie zrywa
polaczenia, nawet jesli modem idzie rowno dzien, noc i pol dnia. A zdaza sie
tak.

>Dodam tylko że jak zainstaluję go jako modem standartowy 28.800 to
>podczas zestawiania połączenia słychac jak bzyka ale nie wiem czy
>wtedy korzysta on z max swoich mocy.

u mnie tak. Zawsze 115200 z kompr., chociaz ten windozowy wynalazek chyba to
pokazuje juz tak z przyzwyczajenia. Kiedys podnioslem sluchawke i pozadnie
nawrzucalem temu modemowi z tepsy :)) - a i tak modem nie zszedl z 115200.
Oczywiscie realna transmisja prawie stanela (lecz nie zerwalo polaczenia bo
niedlugo 'wrzucalem')
Jak mozna sprawdzic realna szybkosc polaczenia w W95 (poza patentami z FTP i
np. netszkapa) ?

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.