Re: modem Zoltrix czy warto ?

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 21:52:23 MET

W dniu 25 Mar 1998 12:46:31 +0100, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
Zielinski) napisał:

>Kladziesz czterozylowy kabel z dwoma wtyczkami, linia do modemu
>wewnwtrzne, od modemu zewnwetrzne i podlaczasz Babcie na
>zewnetrznym.Kiedy dzwonisz , Babcia jest automatycznie odlaczana.W ten
>sposob dzialaja min. modemy Creatix (maja jedno gniazdko).

Jeśli dobrze zrozumiałem: babcie na telefon podłączony przez modem,
który to powinnien odcinać telefon za modemem ;->

>Nie. Sprawdzalem. A skad taka cena , u nas chodza po 50, chyba ze z
>Voicem - 80zl.

No to w czym problem? poza tym mój kumpel sprzedał taki w
listopadzie/grudniu za 170 ;-)))
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX Pisz do mnie na: X
XX mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477X
XX !!!czyli usun xxx przed adresem!!! X
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX