Re: modem Zoltrix czy warto ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 23:07:07 MET

> Jeśli dobrze zrozumiałem: babcie na telefon podłączony przez modem,
> który to powinnien odcinać telefon za modemem ;->

Dokladnie. Dawno powiniene to zrobic u siebie , ale nie chce mi sie
czolgac pod podloga z kablem.

> No to w czym problem? poza tym mój kumpel sprzedał taki w
> listopadzie/grudniu za 170 ;-)))
 A to ze w srodu kraju jest dolek cenowy. (i pieniezny niestety).

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?