Re: Ramdysk pod Win'95

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 21:49:41 MET

Hitower wrote:
> Mam tez pytanie do wszystkich. Czy jest mozliwosc ustawic win95
> tak, aby swap file byl robiony wlasnie na ramdysku? Probowalem
> konwencjonalnie, ale windows nie widzi ramdysku jako "napedu".

odpowiedz nie wprost:
w takim okienku zaznacz kwadracik :
wylacz pamiec wirtualna
da to mniej-wiecej taki efekt jak pytasz z ta zaleta ze zasob "pamiec
operacyjna" nie jest poddawany wirtualizacji przy uzyciu zasobu "dysk
twardy" zwirtualizowanego przez zasob "pamiec operacyjna" dzieki czemu
czas procesora nie jest marnowany na operacje typu wywlaszczanie. troche
to zagmatwane ale chyba zgodne z teoria systemow operacyjnych.

devix

:)))))