Emulator karty sieciowej

Autor: Dominik Jakub Dobruchowski (dobrysys_at_onet.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 21:35:07 MET

Witam szanownych listowiczów!

Czy może spotkaliście się z programem, który by potrafił zaemulować
kartę sieciową przez _port równoległy_? Szukam także programu
pozwalającego podejrzeć/zapisać to co przechodzi przez port równoległy w
obie strony.

Czy instnieje znakowy (tzn. dosowy) program do obsługi poczty postawiony
na dedykowanym komputerze, który by na przykład co 6 godzin dodzwaniał
się do inetu, ściągał pocztę i następnie się rozłączał? Mam taki
wolnostojący komputerek w firmie i z przyjemnością wrzuciłbym mu to na
barki. Interesują mnie rozwiązania dosowe, gdyż maszyna ta nie jest za
szybka, ale doskonale sprawuje się jako serwer plików pod Lantastic'iem
7.0E.

Dominik Jakub Dobruchowski