Re: Karta 3c59X

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_amg.gda.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 20:27:48 MET

On Wed, 25 Mar 1998, R. S. wrote:

> Nie cierpie tych kart od pierwszego wejrzenia!
> Potrzebowalem driver do jednej z nch (onboard) - z komputerem
> nie przyszedl. Przyszedl po dlugich bojach, z Francji, ale
> ...nie do tej karty :-))).

 Ja tam nie wiem -- mam w zrodlach do Linuxa dwa sterowniki do wyboru i
oba dzialaja jak burza. Co prawda jest to Alpha, ale to w zasadzie zadna
roznica. No, moze poza tym, ze karta okupuje przestrzen we/wy w zakresie
"10100-1017f", co jest dla pecetow rzadkoscia. ;-)

> Wszystko sie zgadzalo, wszystko zalatwiane bezposrednio z Digitalem,
> ktory nas b. lubi, numer karty byl podany (DE500), numer chipa
> tez (21143A ?), okazalo sie, ze przyslane drivery chodzily z
> poprzednia wersja chipa (oznaczenia roznia sie chyba przecinkiem!).
> Ogolnie - karta dziala, ale reszta...

 Jak zwykle -- punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. ;-)
Funkcjonalnie DEC 2114x w stosunku do 3c905 to niebo a ziemia...

 A tak BTW, to gdzie kupujesz te karty, bo ja mam chec na DE500-BA, a
ludzie w firmach (nawet calkiem duzych) tylko wybaluszaja oczy...

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +