Re: Instalacja Norton Utilities v3.0 - a stabilnosc Windozy

Autor: Mariusz Pater (pamar_at_omega.bg)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 20:21:35 MET

>mozna przezyc ze zwyklym koszem
prawie zawsze
>defrag i scandisk z windy tez dzialaja
>tylko nie mowcie, ze NU inaczej defragmentuje dysk
i owszem,ciut inaczej (wiecej mozliwosci i duzo szybciej)
>ten argument jest nie do przebicia
>
>tylko, ze w moim przypadku nie bralem go pod uwage
>
>u Mnie start Windows 95 PanEuro
>iP 166MMx (overclock 187), Asus TX97-E, 32MB SD-RAM, Vision 868,
>WD Caviar 3400 (bez UDMA)
>(wszystko podkrecone na max'a)
>od chwili wcisniecia klawisza w MultiBoot Menu
>do pelnego startu (lacznie ze startUp screen, mozna Logo=0)
>nie trwalo jeszcze nigdy dluzej niz 7 (siedem) sec.
Nie moge uwierzyc! Tak na marginesie czy przy tych ustawieniach na maxa
czasami Ci sie nie wiesza winda? U mnie (iP150,32MB EDO RAM,plyta nieznanego
producenta-chipset i430VX,Quantum 2,1GB i t.d.)windows sie nie wieszal od
wrzesnia'97 roku - jedyne niebieskie ekrany wychodza,kiedy za szybko wyjme
dyskietke lub CD.
>a uruchamianie programu np. Word97 (2 sec), Navigator (2 sec), itp

U mnie tez. Corel draw 7.0 (4 sec)
>troche mozna by bylo przyspieszyc Windows 95 (tips & tricks z int.),
Jak?
>Tak w ogole to uwazam, ze to nawet niezle narzedzie (NU), ale czy trzeba
>od razu instalowac
Wybór nalezy do Ciebie
pamar_at_iname.com