Re: Karta 3c59X

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 01:45:17 MET

Maciej W. Rozycki wrote:

> A nie przypadkiem DEC 21x4x? ;-)
Nie cierpie tych kart od pierwszego wejrzenia!
Potrzebowalem driver do jednej z nch (onboard) - z komputerem
nie przyszedl. Przyszedl po dlugich bojach, z Francji, ale
...nie do tej karty :-))).
Wszystko sie zgadzalo, wszystko zalatwiane bezposrednio z Digitalem,
ktory nas b. lubi, numer karty byl podany (DE500), numer chipa
tez (21143A ?), okazalo sie, ze przyslane drivery chodzily z
poprzednia wersja chipa (oznaczenia roznia sie chyba przecinkiem!).
Ogolnie - karta dziala, ale reszta...

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl