Re: Zaschnięty tusz do HP ...

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 12:57:46 MET

Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin napisał(a) w wiadomości:
<351ed1c0.5386147_at_news.lublin.pl>...
>Czy może jest sposób, aby odetkać tusz do HP ...
Rozumiem, ze Clean Print Cartridge nie pomaga?
Slyszalem o takim sposobie na czyszczenie dysz w cartridge'u:
Wciskasz kulke od uzupelniania (ja mam HP600, wiec nie jestem
pewien czy u Ciebie jest kulka), i dmuchasz (przypuszczam, ze
po dwoch latach trzeba bedzie sie mocno napracowac i wcale nie
musi to zadzialac). Tusz powinien zaczac wyciekac, najlepiej z dysz.
Jezeli by Ci sie to udalo, to UWAZAJ:
Musisz zrobic tak, zeby po zatkaniu otworu tusz juz nie wyciekal.
Otworek mozesz zaklejic tasma, ale przedtem scisnij cartridge,
przytrzymaj i zaklej (chodzi o podcisnienie w srodku).
Ale w ogole to jest to troche ryzykowne, bo ponoc wyciek tuszu
moze zepsuc drukarke (powiedzial mi to facet w sklepie, gdy
pytalem o uzupelnianie tuszu).
Ja sie nie przejalem i uzupelniam juz 4 raz swoj pojemnik i na
razie zadnego nieszczescia :-))))
Pozdrowka - Harry