Sygnatura w Outlooku?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 12:26:37 MET

Czesc. Mam pytanie dotyczace Outlooka (ten od IE4):
Nie wiem jak dodawac automatycznie do wiadomosci
sygnature, np taka:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          Harry (Misiek)
    misiektt_at_friko.onet.pl
PS
Prosze, nie piszcie tylko, ze nie ta grupa, bo nie pytam
przeciez o W95/98 tylko o program ktorego uzywam do
odbierania/wysylania wiadomosci na te wlasnie grupe.
PS.2
Pewnie odpowiedz na moje pytanie jest b. prosta, ale
zapewniam, ze jej szukalem w opcjach i nic.
BTW dzieki za ewentualna pomoc i pozdrowionka - Harry