SDRAM do Matroxa Mystique

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 11:01:54 MET

Kupiłem sobie kartę Mystique 220 / 2MB (za 265zł, więc chyba warto
było?). No i mam takie poytanka:

- czy obsługa 3D w tej karcie w ogóle jest coś warta?
- jeżeli tak, to wszystkie znane mi patche do gierek potrzebują 4MB
RAM-u na karcie, więc:
- ile kosztuje 2MB SGRAM do Matroxa?
- no i jeszcze to: słyszałem coś o programie D3D Wrapper i o ludziach,
którzy odpalali GLQuake na ViRGE'ach (?) Co ten program robi? Gdzie
można go znaleźć? Może na Mystique w 320x240 da się już pograć z
jakimiś efektami 3D (procek 250MMX)?

Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrowionka,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/