Re: riva 128 agp i Asus P2L97

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 10:18:01 MET

Andrzej Karpinski wrote in message ...
> [...]

[...]
> [...]
>rozpoczeciem takich dzialan polecam zmienic driver do grafiki na standard
>VGA). Pozniej sciagnij sobie z STB najnowsza wersje driverow do Rivy128 i
>na tak spreparowanym systemie od poczatku, powolutku zainstaluj. STB
>slynie z tego, ze choc karty robi wyjatkowe, to takze potrafi wyjatkowo
>spieprzyc drivery i trzeba troche czasu zanim losie z STB usuna
>przynajmniej bardziej widoczne bledy... Sprawdz na koniec ilosc dostepnej
>pamieci dla kartu graficznej, jaka sie chwali DirectX - jesli pokaze mniej
>niz kilkanascie MB to znaczy ze drivery masz nadal zainstalowane

Warto jeszcze dodac, ze W95 musi byc OSR2 z zainstalowanym USB, czyli w
Panelu sterowania, System, wersja 4.00.950b i w Dodaj/Usun programy widac
pozycje "Dodatek USB do OSR2". Podobno kolejnosc instalacji tego wszystkiego
tez ma wplyw na ostateczny wynik :-(

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )