Re: riva 128 agp i Asus P2L97

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 12:53:34 MET

Andrzej Popowski napisał(a) w wiadomości: <6f5bld$foe$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>[...]
>
>Warto jeszcze dodac, ze W95 musi byc OSR2 z zainstalowanym USB, czyli w
>Panelu sterowania, System, wersja 4.00.950b i w Dodaj/Usun programy widac
>pozycje "Dodatek USB do OSR2". Podobno kolejnosc instalacji tego wszystkiego
>tez ma wplyw na ostateczny wynik :-(

Kolejnosc jest nast.:
1. zainstalowac Win95 OSR 2.1 z USB support (mozna sciagnac USBSUPP.EXE do zwyklych OSR)
2. potem DirectX 5.0
3. drivery do karty graficznej
4. drivery do plyty glownej

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |