Re: CHIPSET VIA APOLLO -100 MHz

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 22:10:12 MET

><PS. Ciekawe co wybierzecie jak niebawem staniecie przed <dylematem: 100MHz
><Socket7 czy PentiumII ze 100MHz FSB :)

>Jakbym wygral w totka... :-) a tak na powaznie to coz jezeli Intel nie
>zamierza obnizyc cen na II to pozostaje mi Socket 7.Jest jedno ale - plyta

Za miesiac porownasz ceny ;)

>Trzeba zajrzec prawdzie w oczy Socket 7 umiera - AMD K6 3D(II polowa '98)
>podtrzyma go przy zyciu na jakis rok. Intel juz zupelnie sie z "siodemki"
>wycofal - nie planuje pod to zadnych procesorow, a AMD ma w planach
>przerzucenie sie na Slot 1 - K7 500 Mhz(beyond 2000?).

Zapomnij. To juz labedzi spiew. Myslisz ze po co funkcje 3D wciska sie w
procesor? A po to ze magistrala zewnetrzna jest zbyt wolna zeby je dalej
robil procesor na karcie graficznej ;) Inna rzecz, ze te dane i tak
kiedys trzeba do RAMu karty wyslac, a tego niczym sie w Socket7 nie
przeskoczy... Dwa do przodu, trzy do tylu :>

karpio

PS. Jesli AMD K6 3D ma byc tak rewelacyjny w 3D, jak porownanie K6 z
PentiumII, to ja juz wole zwyklego Pentiuma i 3Dfx albo innego i740 ;>